АПЕЛАТИВЕН СЪД - ПЛОВДИВ
Република България
14 юни 2021
На основание чл. 93, ал. 2 от Правилника за администрацията в съдилищата и Заповед № РД 98/14.06.2021 г. на председателя на АС – Пловдив, считано от 01.07.2021 г. до 08.07.2021 г., включително, ще се извърши инвентаризация на делата в Апелативен съд – Пловдив. През посочения период справки по делата ще се извършват в деловодствата на Апелативен съд – Пловдив със следното работно време: от 09.00 ч. до 11.00 ч. от 16.00 ч. до 17.00 ч. Непроменено ще остане работното време на Общата регистратура на съда.
8 юни 2021
29 април 2021
Съгласно Заповед №РД72/29.04.2021г. на председателя на Апелативен съд – Пловдив Магдалина Иванова, предвид решението на здравните власти относно постепенно облекчаване на противоепидемичните мерки в страната, се възстановява работата на Адвокатската стая и работното време на регистратурата и деловодствата в Съдебната палата, считано от 10.05.2021г. В заповедта се подчертава, че в сградата на съда трябва да се спазват противоепидемичните мерки, обявени от здравните власти. Считано от 10.05.2021г. работното време на регистратурата и деловодствата на съда е от 09.00 ч. до 17.00 ч. без прекъсване.
31 декември 2020
На 31.12.2020 г. работното време на деловодствата и общата регистратура на съда ще бъде от 09.00 ч. до 15.00 ч.
16 ноември 2020
Съгласно Заповед № РД 186/16.11.2020 г. на административния ръководител на Апелативен съд – Пловдив относно предприети мерки за намаляване на риска от разпространение на COVID-19 на работните места, считано от 17.11.2020 г., всички новообразувани дела, които се разглеждат в открито съдебно заседание, ще се насрочват след 31.01.2021 г., с изключение на: - наказателни дела, по които има постановена мярка за неотклонение задържане под стража; - дела по несъстоятелност; - дела за осиновяване на дете; - дела, за които закон предвижда разглеждането в срок, по-кратък от един месец; За периода от 17.11.2020 г. до 31.12.2020 г. работното време на регистратурата и деловодствата на съда с граждани, адвокати и страни по делата е от 09:00 ч. до 12:00 ч. и от 14:00 ч. до 16:00 ч.
12 ноември 2020
Съгласно Заповед № РД 182/12.11.2020 г. на административния ръководител на Апелативен съд – Пловдив относно предприети мерки за намаляване на риска от разпространение на COVID-19 на работните места, считано от 16.11.2020 г. се преустановява работата на Адвокатската стая в Съдебна палата – Пловдив до последваща промяна на мерките за работа на съдилищата в условията на пандемия. В тази връзка на гражданите и адвокатите се препоръчва да извършват справки чрез сайта на съда https://plovdiv-as.justice.bg и по телефони: Регистратура: тел. (+359 32) 656 151; Наказателно деловодство: тел./факс: (+359 32) 656 127; Гражданско деловодство: тел./факс (+359 32) 656 141; Търговско деловодство: тел. (+359 32) 656 128, факс: (+359 32) 656 141; Информационен център: телефон (+359 32) 656 283, както и че книжа по дела могат да получават по поща или на посочен от тях електронен адрес.
3 септември 2020
24 юли 2020
24 юни 2020
На основание чл. 93, ал. 2 от Правилника за администрацията в съдилищата и Заповед № РД 79/24.06.2020 г. на председателя на Апелативен съд – Пловдив, считано от 01.07.2020 г. до 08.07.2020 г., включително, ще се извърши инвентаризация на делата в Апелативен съд – Пловдив. През посочения период справки по делата ще се извършват в деловодствата на Апелативен съд – Пловдив със следното работно време: от 09.00 ч. до 11.00 ч. от 16.00 ч. до 17.00 ч. Непроменено ще остане работното време на Общата регистратура на съда.
15 май 2020
Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.