Правила за предоставяне на достъп до обществена информация
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2024 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2023 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2022 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2021 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2020 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2019 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2018 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2017 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2016 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2015 г.
- Отчет за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив за 2014 г.
ВЪТРЕШНИ ПРАВИЛА ЗА ДОСТЪП ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ В АПЕЛАТИВЕН СЪД ПЛОВДИВ
Приложение № 1
до
Апелативен СЪД
гр. ПЛОВДИВ
з а я в л е н и е
за достъп до обществена информация
от..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(трите имена или наименованието и седалището на заявителя)
адрес:..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
телефон за връзка:............................................................
e-mail:.................................................................................
уважаемИ ГОСПОДА,
На основание Закона за достъп до обществена информация, желая да ми бъде предоставена информация относно:
..............................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(описание на исканата информация)
.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Желая да получа исканата информация в следната форма:
(моля, подчертайте предпочитаната от Вас форма)
- Копия на хартиен носител (разпечатка, ксерокопие);
- Устна справка;
- Копия на технически носител – (дискета, CD, DVD, видеокасета, аудиокасета, факс, ел. поща)
- Писмена справка;
- Преглед на информацията – оригинал или копие.
Дата......................................... Подпис................................
Приложение № 2
Р Е Г И С Т Ъ Р
за достъп до обществена информация на Апелативен съд – Пловдив
пореден номер на заявлението |
заявител |
входящ номер и дата на заявлението |
кратко описание на исканата информация |
номер и дата на решението |
съдържание на решението |
||
предоставен пълен достъп |
предоставен частичен достъп |
отказ |
|||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Приложение № 3
П Р О Т О К О Л
за предоставяне на достъп до обществена информация
на . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ……………………………... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ……
по заявление с вх. № . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Днес, . . . . . . . . . . . . . . . . . . , се състави настоящият протокол на основание чл.35 ал. 2 от Закона за достъп до обществена информация и чл.18 от Вътрешните правила за предоставяне на достъп до обществена информация в АС Пловдив, с който се удостоверява изпълнението на решение № . . . . . . . . . . . . . . . за предоставянето на достъп.
След като се установи, че сумата, посочена в заповедта за предоставяне на достъп до обществена информация, е заплатена с платежен документ №. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . на заявителя . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
(трите имена, съотв. наименованието и седалището на юридическото лице и трите имена на неговия представител)
адрес за кореспонденция . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .…………………………………………………………………………………………………
беше предоставен/а . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..……………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………………...……………………………………………………………………………………………………...................................................................................................................................
(посочва се информацията и формата за предоставянето й)
Настоящият протокол се състави в два еднообразни екземпляра - по един за АС Пловдив и за заявителя.
Предал: ………………. Получател: . . . . . . . . . . . . . . ……………
(подпис) (подпис)
Име и длъжност на служителя: Заявител: . . . . . . . . . . . . . . . . …………..
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . ….. Пълномощник: . . . . . . . . . . . …………...
пълномощно № . . . . . . . . . . . . от. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . , издадено от
нотариус . . . . . . . . . . . . . . . . . …………..
вписан под № . . . . . . . . . . . . . в регистъра на НК.
Приложение № 4
О Т Ч Е Т
за дейността по ЗДОИ на Апелативен съд – Пловдив
Брой заявление за достъп до обществена информация: |
||||
постъпили заявления |
2014 |
разрешен достъп |
отказ за достъп |
основание |
брой |
брой |
брой |
нормативна уредба |
|
от граждани на Република България |
|
|
|
|
от журналисти |
|
|
|
|
от юридически лица |
|
|
|
|
от чужденци и лица без гражданство |
|
|
|
|
от неправителствени организации |
|
|
|
|
общо |
|
|
|
|